Címkék

Blogajánló

Aput várva!

2011.11.11. 10:27 :: Anyuci01

Ma megint péntek van, és ez azt jelenti, hogy végre ismét hármasban töltjük az estét, az éjszakát, és a hétvégét. Nagyon boldog vagyok, és a kisfiam is, mert már nagyon hiányoljuk azt, hogy ismét huzamosabb ideig együtt legyen a család. Már csak két hét, és megyünk fel Budapestre apuval együtt.

Jövő héten a Danira vizsgálatok várnak. A következő héten pedig én megyek 6 hetes kontrollra a nőgyógyászatra. Ha mindkettőnkkel minden rendben van, akkor két hét múlva egyesül a család :)

Sajnos az éjszakáink, és ezzel együtt a hasfájás problémánk még mindig nem oldódott meg. Már csak abban reménykedek, hogy "kinőjük". Azért addig is próbálkozok még pár dologgal, és csak reménykedni tudok benne, hogy tudok kicsit segíteni a kicsim szenvedésein. Olvastam a neten a szélcsőről. Elvileg ugyanarra jó, mint a hőmérő, annyi különbséggel, hogy ehhez nem lehet hozzászokni. Persze nem szeretném sűrűn használni, csak ha már nagyon muszáj. Illetve az interneten keresgélve,és a témáról olvasgatva leginkább a Gripe Water-t ajánlják a mi tüneteinkre. Nem minden véleményre adok, azokat az oldalakat, amin ezeket a véleményeket olvastam, orvosok szerkesztik. Illetve azért merek arra gondolni, hogy ezt még megpróbálom a Daninál alkalmazni, mert nem gyógyszer, hanem csak gyógyvíz, és a védőnőnk is mondta ezt a lehetőséget. Tehát nem a saját "kút" fejem után megyek, és próbálok ki mindent a gyermekemnél. Sajnos a homeopátiás szerek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeimet. Pedig mivel nekem használtak, sőt több jót tudok elmondani róluk, mint mondjuk az ugyanarra a problémámra kapott antibiotikumról, reméltem, hogy a Danusnak is használnak. Sajnos ebben most csalódnom kellet. Azt hiszem nagy felfedezést tettem, tudom mi az, ami használ a hasfájós babáknak: AZ IDŐ :) Szerintem sok anyuka ezt megerősítené :)

Egyébként egyik reggel, mikor nem fájt a hasa, folyamatosan teli szájjal vigyorgott. Annyira tündéri volt. Aznap nagyon sokat nevetett rám. Minden fáradtságomat, bánatomat elfelejtettem, és nem láttam mást, csak a gyermekem mosolyát. Olyan mint egy gyógyhatású szer, ami minden problémádra gyógyír. Mindent gyógyít...:) Még a nagy kialvatlanságot is!!! :) A ma éjszakára pedig szépen lassan felfegyverkezem egy APUKÁVAL :)

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr283370221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása