Címkék

Blogajánló

Rendszer, vagy igény szerinti szoptatás?

2011.10.28. 06:24 :: Anyuci01

Nekem, mint újdonsült anyukának, az egyik nagy dilemmám, hogy döntsek két lehetőség között. Rendszert vigyek Danus életébe, vagy igény szerint szoptassak? Hétfő óta próbálkozok egy rendszerrel. A hasfájás miatt inkább amellett döntöttem, hogy 3 óránként etetek, így a kiürült pociba kerül a friss anyatej, és nincs, amivel "összevesszen". Bár a párom szerint nem okoz problémát a különbözőképpen megemésztett tejcsi összekeveredése, és azt vettem észre ez alatt a pár nap alatt, hogy most kevésbé fáj a kis pocakja. De mivel nem mindig eszik ugyanolyan hatékonyan, néha elég nehéz ezt a rendszert betartani. Azért elgondolkodtatott az is, hogy jobb lenne az igény szerinti szoptatás. De amikor így tettem, egész nap fájt a babó pocija.

A legnehezebb fürdetésig kihúzni az időt. Az utolsó fél órában már nagyon nyűgös, és enni szeretne. Tegnap előtt megtalálta a hüvelyk ujját. Egy ideig az egész öklét próbálta betömni a kis szájába, utána már rájött, hogy jobb, ha csak az egyik ujjával próbálkozik. Azóta már a tegnapi fürdetés előtt is rájött erre az "önnyugtató" technikára. Cumit nem szerettem volna a szájába adni, így nem tudja, hogy mire is jó. Kíváncsiságból egyik este kipróbáltam, hogy mit szól hozzá, de pár másodperccel azután, hogy a szájába került, repült a cumi. Nem mondom, örülök neki, hogy a fiam is úgy gondolja, hogy neki erre nincs szüksége. :)

Az éjszakánk már egész tűrhető volt. Aludtam 6 órát, amivel végre abszolút kipihentnek érzem magam a tegnapi 3 óra alvás után. Viszonylag hamar vissza is aludt az étkezések után. Mondhatni ezen az éjszakán elkényeztetett a kisfiam. Vagy érzi, hogy ma jön haza az apukája, és jónak kell lennie :) Ma éjszaka már ő az ügyeletes :)

Ma jön hozzánk a védőnőnk. Neki mindig jó tanácsai vannak. Készültem is egy listával, amin kérdések vannak. :) Lehet, hogy egy ideig itt lesz, mire megválaszolja őket :)

Ma 3 hetes a babó, gondoltam írok pár adatot róla. Születéskor 3820 gramm, és 50 cm volt. Két nappal ez előtt a pucér súlya már 4290, és már 54cm. Ránézésre is hatalmasat nőtt 3 hét alatt. Mikor a kórházból hazajöttünk, már akkor a legkisebb méretű rugik nem voltak rá jók, de azóta már párat megint kinőtt. Az apukája nagy bánatára, az ő kedvenc autós rugdalózója is ma éjszaka volt rajta utoljára :( Mindig mondják, de nem gondoltam volna, hogy ennyire gyorsan nőnek.

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr653335450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása