Címkék

Blogajánló

Álmatlan éjszaka

2011.11.02. 06:58 :: Anyuci01

Sajnos az éjszaka alig aludtunk, és ezt mindkettőnkre értem.

Mivel az igény szerinti szoptatással csak azt értem el Danusnál, hogy rettentően megfájdult a hasa, ezért visszatértem a 3 óránkénti szopiztatáshoz. Így a tegnapi napon nap közben már jókat pihent, és nyugodt volt, látszott rajta, hogy nem fáj a pocakja. Sajnos a kaki problémánk ezzel sem oldódott meg, már 3 napja nem tudott produkálni "barnamacit" a pelusba.

Dani éjfélkor kelt fel először enni. Sajnos egy óra múlva minden anyatej ki is jött belőle. Pedig hosszú büfiztetés követte az etetést, büfi sajnos mégsem volt. Gyors rugicsere, és a feje alatt lévő pelust is ki kellett cserélni, mert nagyon nedves volt. Utána nem mertem azonnal elaludni, mert ilyenre eddig nem nagyon volt példa. Persze azonnal megmértem a hőmérsékletét is, de szerencsére nem volt láza. Ez egy kicsit megnyugtatott. Ez után tudott aludni egy órácskát. Hajnal 3-kor kelt fel megint, de nem volt étvágya. Alig evett valamit. Ez szintén nyugtalanított, mivel ilyenre sem volt még példa. Mivel nagyon fáradt voltam, és már nem bírtam ébren maradni (mivel előző nap nap közben sajnos nem tudtam pihenni), befektettem az ágyba magam mellé. Így tudott kicsit pihenni, de sajnos nem sokat, mert folyamatosan nyomott, ennek ellenére a kaki így sem jött még össze. Mondanom sem kell aludni csak 10 perceket tudtam, mert minden kis neszre felkeltem.

A 6 órai etetésre már éhes lett. Evett is, ami kicsit megnyugtató számomra. Mondjuk szerintem nem evett annyit, amennyit szokott, de legalább evett. Most végre alszik a kiságyában, és eddig a tejcsi is benne maradt. Ettől függetlenül még álmában most is nyom...ez azért nyugtalanít. Azt hiszem ma saját megnyugtatásom végett felhívom a védőnőnket, és megkérdezem, hogy tudok e valahogy segíteni a babónak.

Ettől függetlenül nem aggódom, mivel nagyon szépen fejlődik. Láthatóan hízik, és nő. A kaki hiánya aggaszt kicsit... De sajnos ezt nem végezhetem el helyette. Remélem 3 nap után ma már lesz eredmény, és megkönnyebbül kicsit. ilyen az aggódó anya-sors :)

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr783346638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása